سالن زیبایی محمودیه

کلی معتقد بود که زنان آمریکایی آفریقاییتبار در تبلیغات لوازم آرایشی
به نظر نچسب به نظر میرسند.
گفت: سالن زیبایی
من میگم بهتره که اوضاع بهتر بشه. اما همیشه
جایی برای بهبود وجود دارد
حتی وقتی به مجلات یا حتی تبلیغات تلویزیونی نگاه میکنم،
منظورم این است که اجازه دهید فقط واقعی
برای یک ثانیه. وقتی من ورق ورق را ورق میزنم
سالن زیبایی در محمودیه
یا حتی وقتی به آن نگاه میکنم،
اینترنت. من زن قفقاز را میبینم و احساس میکنم
که لباس “تی” را پوشیدهاست
سپس من زنان آمریکایی آفریقایی را میبینم؛
من دارم نگاه میکنم، احساس میکنم که آنها فقط
چیزی روی او، آرایش کهنه و تار است و موهای آنها کثیف است.
کلی ادامه داد: ” به عنوان یک زن آفریقایی آمریکایی،
سالن زیبایی محدوده محمودیه
من واقعا خوشحال نیستم.
کاترین )احساسات مشابهی داشت؛ او از این روش خوشش نمیآمد.
شرکتهای لوازم آرایشی زنان آمریکایی آفریقایی را به تصویر میکشند:
احساس میکنم بیشتر شرکتها، دارند . من فکر میکنم که آنها
کار خوبی انجام دهید. من از “بیانسه” با خوشم نمیآید چون..
درصد اهل پورتو ریکو هستند. و آنها باید بگویند که او فرانسوی و آفریقایی است
سالن اپیلاسیون محمودیه
آمریکایی و قفقازی، و من نمیدانم چرا بیانسه نمیتواند بگوید که من آفریقایی
“علت” آمریکایی ” است. مثل شما فرانسوی یا قفقاز نیستید، همه سیاه هستند
برای این موضوع. من فقط احساس میکنم که این زمانی است که او میتوانست بگوید، ” بله، من آفریقایی هستم
مرکز اپیلاسیون محمودیه
آمریکایی، ” و نمیدانم آیا او انتخاب کردهاست یا انتخاب نشد، اما نمیدانم.
مثل آن. به طور کلی آنها کار خوبی انجام میدهند.
بسیاری از زنان نمونههایی را برای این که چرا تبلیغات لوازم آرایشی به چه چیزی نیاز دارند، مطرح کردند.
مرکز تخصصی اپیلاسیون محمودیه
که بتوانند بیشتر زنان آمریکایی آفریقاییتبار را تعمیم دهند. لو گن گفت:
“خب، من معتقدم که شرکتهایی مثل فکر میکنند که اگر کسی به اندازه بیانسه بزرگ شود،
سپس بقیه طرفدارانش دنبال او خواهند رفت. اما این لزوما درست نیست.”
مرکز کاشت ناخن محمودیه
باور بر این است که اگر شرکت لوازم آرایشی “لحن و آهنگ مناسب برای ما” را نداشته باشد. ما [ ما
قرار نیست از آن پیروی کند.”